dijous, 4 d’octubre de 2012

CONSTITUIDA LA SECCIÓ SINDICAL DE SERVEIS D'ESPLAI

El passat 25 de setembre es va constituir la Secció Sindical de CCOO a Serveis d'Esplai en Assemblea General d'afiliats i afiliades convocada a aquest efecte. Els afiliats/des van elegir a Montse Terrones com a Secretària General i Ruth Moreta com a Secretària d'Organització i delegada LOLS.

Des d'aquest moment, les persones que constituim la Secció Sindical de CCOO ens posem a la disposició de tots els treballadors i treballadores de Serveis d'Esplai afiliats/des al nostre sindicat i que vulguin expressar les seves idees i propostes així com dels treballadors i treballadores que vulgueu realitzar-nos qualsevol tipus de consulta.

Tractarem de manternir-vos informats de tots aquells temes que ens són d'interès.
    Podeu fer els vostres comentaris i aportacions.

Entrada més recent
    Aquest és l'últim missatge.

Item Reviewed: CONSTITUIDA LA SECCIÓ SINDICAL DE SERVEIS D'ESPLAI Rating: 5 Reviewed By: CCOO Fundesplai