dilluns, 3 d’octubre de 2016

Manifestació pel treball digne amb drets

Manifestació pel treball digne amb drets, el 6 d'octubre a les 18 hores a Barcelona

Amb el lema "Treball digne amb drets", i en el marc de la Jornada Mundial pel Treball digne, que se celebra el 7 d’octubre, s’ha convocat una manifestació a Barcelona el proper 6 d’octubre a les 18 hores. La convocatòria sorgeix de CCOO de Catalunya conjuntament amb la UGT i USOC, els tres sindicats membres de la Confederació Europea de Sindicats. Però també estan cridades a participar les entitats i organitzacions que conformen la Plataforma per una Catalunya Social. La manifestació s’iniciarà davant la patronal catalana, Foment del Treball, baixarà per Via Laietana per acabar davant l’estàtua d’Antonio López , just per denunciar l’elogi a la figura d’aquest personatge, primer marquès de Comillas, que es va enriquir amb el tràfic d’esclaus, i per reclamar l’eliminació de l’estàtua de l’esclavista i el canvi de nom de la plaça.

FONT: CCOO

Item Reviewed: Manifestació pel treball digne amb drets Rating: 5 Reviewed By: CCOOFundesplai Secció Sindical