dijous, 10 de novembre de 2016

Bones pràctiques ergonòmiques

El projecte Buenas prácticas ergonómicas con perspectiva de género en el sector ocio educativo y animación sociocultural. Fichas descargables e información web, és un projecte dut a terme per la Fundación para la prevención de riesgos laborales y des de la Federación estatal de Enseñanza, té com a objectiu fonamental desenvolupar la cultura preventiva en els treballadors i en els empresaris del sector d' "ocio educativo y animación sociocultural" contribuint a la prevenció de riscos específics mitjançant la posada a disposició d'instruments preventius eficaços.

Demanem la vostre col·laboració per tal d'omplir el següent qüestionari-entrevista.
    Com veureu està focalitzat en dues qüestions - causes d'exposició i mesures preventives a partir dels riscos laborals - als dos llocs de treball definits en la classificació professional del II Conveni col·lectiu marc estatal del sector.

Del resultat del grup de discussió i de les vostres aportacions en aquesta entrevista la Federación Estatal de CCOO elaborarà 4 fitxes, dos per lloc de treball, que es publicaran al portal http://www.prlocioeducativo.com/

Podeu trobar l'enquesta fent clic aqui , la descarregueu, ompliu la part  que té a veure amb la vostre categoria i retorneu les respostes a l'email: montse.terrones@ccoo.cat

Moltíssimes gràcies per la col·laboració.

Item Reviewed: Bones pràctiques ergonòmiques Rating: 5 Reviewed By: CCOOFundesplai Secció Sindical