dissabte, 11 de febrer de 2017

EESS Fundesplai

Companyes i companys,

Com ja sabeu estem en ple procés electoral.
    Les eleccions sindicals és un drets que tenim com a treballadores/rs.

Per poder votar hem de tenir un mes d'antiguitat, per poder presentar-nos com a candidat/a s'ha de tenir tres mesos d'antiguitat.

Hem de ser conscients i responsables amb el que signem. Signar el full model 3.4 d'acceptació de candidatures de qualsevol sindicat significa, si estem entre els 25 primers, que formarem part del comitè representant a aquest sindicat, o que recolzem el sindicat pel qual hem signat si estem a partir de la posició 26.

Les votacions seran el 13, 14 i 15 del mes de març amb urnes itinerants, ja us informarem dels horaris i la ubicació de les urnes.

Si encara no hem pogut venir a visitar-te i estas interessat/da a formar part de la candidatura de CCOO, posat en contacte amb nosaltres a fundesplai@ccoo.cat

#LleureEnLluita

Item Reviewed: EESS Fundesplai Rating: 5 Reviewed By: CCOOFundesplai Secció Sindical