divendres, 17 de març de 2017

CCOO guanya les EESS a Fundesplai

Per quart mandat consecutiu CCOO guanya les eleccions sindicals a la Fundació Catalana de l'Esplai.

Després d'un procés llarg amb urnes itinerants per garantir la màxima participació possible de totes les treballadores i treballadors de Fundesplai, CCOO ha guanyat les eleccions sindicals a l'entitat amb 12 delegades i delegats que continuarem treballant per defensar els nostres drets.

Finalment el comitè quedarà constituït de la següent manera:

12 delegades i delegats de CCOO
      9 delegades i delegats d'USOC
      4 delegades i delegats d'UGT

Des de la Secció Sindical de CCOO volem agrair la tasca realitzada fins al moment pels nostres delegats i delegades, la confiança dipositada per tots i totes els que ens heu votat, i especialment volem agrair a tots aquells i aquelles que heu decidit formar part de la nostra candidatura.

Donarem suport als nostres 12 representants per tal d'encarar amb fermesa els 4 anys vinents de feina.
    I no oblidem:

#SomMés #SomFortes #SomCCOO

Item Reviewed: CCOO guanya les EESS a Fundesplai Rating: 5 Reviewed By: CCOOFundesplai Secció Sindical