dijous, 8 de juny de 2017

Més de 500 conversions a contractes Fix-discontinus

Les negociacions de la secció sindical de CCOO amb Fundesplai aconsegueixen la conversió de més de 500 contractes d'obra i servei en contractes fixos-discontinus

En aquest mes de juny Fundesplai ha fet la conversió de més de 500 contractes d'obra i Servei en Fix-discontinu.

Bona part d'aquestes conversions són personal provinent de la subrogació d'altres empreses i noves contractacions.

Les negociacions de la Secció Sindical de CCOO amb l'entitat estan propiciant l’estabilitat laboral i la dignitat en la feina.

Aquest ha estat des de sempre el posicionament de CCOO en el tema de contractació, per tal de dignificar i garantir la continuïtat de les treballadores i treballadors de la entitat i vetllar per la millora de les nostres condicions laborals.

La lluita continua!

Els drets es defensen o es perden!

#SomMés #SomFortes #SomCCOO

Item Reviewed: Més de 500 conversions a contractes Fix-discontinus Rating: 5 Reviewed By: CCOOFundesplai Secció Sindical