dilluns, 2 d’octubre de 2017

#Aturadadepaís

Companys i companyes.

Des de la Secció Sindical de CCOO i el comitè d’empresa de Fundesplai comuniquem que, tant la Fundació Catalana de l'Esplai com els tres sindicats que tenim representació al Comitè (CCOO, UGT i USOC), formem part de la Taula per la Democràcia i per tant donem suport a l’aturada general del país de demà, dia 3 d’octubre.

Després de parlar amb la Fundació Catalana de l’Esplai, podem afirmar que no es descomptarà el salari del dia a cap treballador/a que demà faci aquesta aturada.
    Podeu llegir la convocatòria de la taula per la democràcia fent clic aquí

Com que alguns centres públics romandran tancats per iniciativa del Consorci d’Educació de Barcelona, queden anul·lats els serveis mínims en aquests centres.
    Les escoles, independentment de la seva titularitat, que no s’adhereixin a l’aturada i/o a la vaga i que estiguin obertes, sí precisaran d’aquests serveis, així que un terç de la plantilla haurà d’assistir al seu lloc de treball, ja sigui de manera voluntària o per elecció dels seus coordinadors/es.

Ens disculpem per la tardança d’aquest comunicat, però ens hem vist davant d’una situació excepcional que requeria ser debatuda i explicada per tots els organismes implicats amb el màxim detall per tal de no oferir als treballadors/es informacions incompletes o errònies.

Des de la Secció Sindical de CCOO a Fundesplai volem aprofitar per manifestar que la nostra posició sempre serà a favor de la democràcia, el diàleg i la negociació i que rebutgem qualsevol tipus de violència.

ATUREM EL PAÍS

Item Reviewed: #Aturadadepaís Rating: 5 Reviewed By: CCOOFundesplai Secció Sindical