dijous, 30 de novembre de 2017

Consulta Conveni de Lleure EiS

QUE VOLEM MILLORAR DEL III CONVENI DE LLEURE EDUCATIU I SOCIOCULTURAL DE CATALUNYA?

#OfensivaCCOO  #LluitaAmbCCOO #ITantQueEduquem

Des de CCOO comencem un projecte de recull de propostes per tal de millorar el conveni de Lleure Educatiu i Sociocultural de Catalunya. Que acabarà amb assemblees d'afiliades i afiliats per debatre i decidir entre totes quines millores s'haurien d'incloure en el proper conveni.

Aquí trobareu l'enllaç perquè el podeu compartiu amb tots/es els i les companyes del sector que considereu, tant per correu o per fer-lo circular per les xarxes, hem d'arribar al màxim de treballadores i treballadors del sector per poder lluitar per un conveni a la nostra mida  bit.ly/PropostesConveni

Recordeu, donar les vostres idees, consideracions, aportacions i millores per a la propera negociació del IV CONVENI DE LLEURE EDUCATIU I SOCIOCULTURAL DE CATALUNYA.

Ningú millor que les professionals del sector per saber quines mancances tenim en el conveni i quines millores ens agradaria tenir d'ara a endavant.
    A continuació podeu omplir el formulari:

Següent
    Aquest és el missatge més recent.
    Entrada més antiga

Item Reviewed: Consulta Conveni de Lleure EiS Rating: 5 Reviewed By: CCOOFundesplai Secció Sindical