dimarts, 31 d’octubre de 2017

Lloc: Canal 33 - TVC
    Convoca: CCOO de Catalunya
    Observacions: Programa de televisió

Segons l'acord establert entre CCOO i Televisió de Catalunya el 1993, el segon dissabte de cada mes, el Canal 33 emet, a la matinada, un espai informatiu que tracta temes d'actualitat des del punt de vista sindical.

El proper programa de CCOO de Catalunya serà el capítol 245, que portarà per títol 'La trampa del treball a temps parcial' i s'emetrà la nit del dissabte 11 de novembre de 2017 al diumenge 15, a les 00.30 hores, al Canal 33.

Més informació consulta la web de TVC sobre el 'Programa sindical: CCOO' o mira els programes emesos.

Atenció! S'ha canviat el dia d'emissió del programa de CCOO de Catalunya a TV3. A partir d'ara s'emetrà la matinada dels dissabtes en lloc de la dels diumenges.

Item Reviewed: La trampa del treball a Temps Parcial Rating: 5 Reviewed By: CCOOFundesplai Secció Sindical