dimarts, 7 de novembre de 2017

MOBILITZACIÓ PELS DRETS I LES LLIBERTATS

Font: CCOO

Comunicat Conjunt de CCOO de Catalunya i UGT de Catalunya

CCOO i UGT considerem que la ciutadania d’aquest país s’enfronta a polítiques autoritàries molt greus per part del govern del PP, que són responsables d’un conflicte polític, institucional i, ara, impròpiament jurídic.

CCOO i UGT, com a organitzacions més representatives de la classe treballadora, estem concernits per la conculcació de drets i llibertats que estem vivint i per això organitzem una MOBILITZACIÓ PELS DRETS I LLIBERTATS, i manifestem la voluntat de col·laborar amb els espais unitaris i inclusius que treballin en el mateix sentit. La resposta ha de ser de cívica i ha d’involucrar el conjunt de la ciutadania.

Demanem a l’afiliació de tots dos sindicats l’exercici actiu de la ciutadania cívica, crítica i lliure, i la participació en debats en els seus àmbits d’organització i que, en conseqüència, prenguin personalment les decisions polítiques que creguin convenients. CCOO i UGT són espais plurals políticament i independents de qualsevol força política i per això entenem la diversitat d’opcions de les persones afiliades com una riquesa i un orgull.

CCOO i UGT hem fet propostes concretes de negociació per a la resolució del conflicte que exclouen posicionament unilaterals i rígids.

CCOO i UGT ens manifestem per la llibertat de CUIXART, SÀNCHEZ, JUNQUERAS, BASSA, BORRÀS, FORN, RULL, MUNDÓ, TURULL i  ROMEVA

CCOO i UGT reclamem al Senat la retirada de l’aplicació de l’article 155 a Catalunya.

Per això CONVOQUEM:

• 8N:    Concentracions a les 12 h i a les 18 h a tots els pobles i ciutats
    • 10N: Presentació iniciativa jurídica
    • 11N: Donem suport a la manifestació convocada per ANC i Òmnium conjuntament amb la Taula per la Democràcia
    • 15N: A les 12 h concentració davant les seus de CCOO i UGT, o davant dels ajuntaments
    • 22N: A les 12 h concentració davant les seus de CCOO i UGT, o davant dels ajuntaments
    • 29N: A les 12 h concentració davant les seus de CCOO i UGT, o davant dels ajuntaments
    • Data per determinar: Assemblea conjunta de delegats i delegades CCOO i UGT. Drets socials i drets nacionals

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
    Barcelona, 7 de novembre de 2017

Item Reviewed: MOBILITZACIÓ PELS DRETS I LES LLIBERTATS Rating: 5 Reviewed By: CCOOFundesplai Secció Sindical