divendres, 15 de març de 2019

RESUM DEL 8M

El passat dia 8 de Març va ser un dia marcat per les movilitzacions que es van fer per tot el territori.
    La secció sindical de CCOO a Fundesplai vam ser presents a las manifestacions del matí i de la tarda per reclamar que d'una vegada per totes s'acabi la desigualtat existent entre dones i homes.
    Us adjuntem el manifest que es va llegir del lleure educatiu, un petit recull de fotos de les manifestacions i una versió feminista de la cançó "Bella Ciao"

Les dones treballadores del Lleure Educatiu i Sociocultural hi som presents
    Us volem dir Alt i Clar que som aquí, que som FORTES I VALENTES, per fer-nos visibles i perqué sapigueu la tasca tant important que fem el dia a dia, i també per dir-vos que estem organitzades perquè no tenim POR.
    Nosaltres som agents educatius, és pot dir més fort, però no més clar,  EDUQUEM.
    Estem presents a les escoles, les vetlladores estem dins de les aules com a suport per a NEE , com a coordinadores i monitores en els menjadors escolars ,  en les extraescolars  i en els serveis d’acollida. En les escoles bressols fem de suport educatiu, som animadores socioculturals  i talleristes en els centres cívics i en les ludoteques, i participem de programes i projectes.
    El sector del Lleure, és un sector feminitzat,  i tenim jornades parcials, i tenim contractes temporals, i tenim bretxes salarials,…. Les dones patim en el mon laboral el SOSTRE DE VIDRE (que no ens deixa promocionar) i el TERRA ENGANXIFÒS ( que no ens deixa sortir dels treballs amb menys qualificació)
    I som nosaltres les Dones del LLeure Educatiu les que us volem dir i les que volem denunciar que estem fartes que no se’ns reconegui la NOSTRA TASCA EDUCATIVA.
    I un dia com avui 8 de març, més que mai
    EXIGIM:
    • -          Reconeixement de la nostra Tasca Educativa
    • -          Jornades completes
    • -          Contractació indefinida
    • -          Acabar amb les externalitzacions i ser treballadores de la funció pública.
    • -          Plans d’Igualtat a Totes les Empreses.
    • -          Protocols d’assetjament a Totes les Empreses.
    • -          Creació d’una Comissió Paritària en Igualtat en el el IV conveni
    • -          Formació adequada i reconeguda
    • -          Baixada de ràtios
    • -          Professionalització del sector

VISCA EL LLEURE EDUCATIU!!

VISCA LA LLUITA FEMINISTA!!

Item Reviewed: RESUM DEL 8M Rating: 5 Reviewed By: CCOOFundesplai